Hasznos kis alkalmazás a Facebookon az úgynevezett Kapu alkalmazás, avagy Like kapu oldal, avagy Rajongói kapu.
Vannak ingyenes, butított verziók, és vannak pénzbe kerülő, extrákkal felszerelt változatok.
Ha cégvezető vagy, feltétlenül szerezz be egy Like kaput a Facebook oldaladra!
Mire jó a rajongói kapu?
Tulajdonképpen ez is egy üzlet, közted és a követőid között: a kedvelésüket valami hasznos ajándékkal cseréled el. :)
Magyarul, ha Like-olják az oldalad, hozzájuthatnak egy ingyenes anyagot – letölthetnek egy e-book-ot, vagy egy oktató hanganyagot, vagy egy kedvezményre jogosító kupont, vagy bármit, amit kitalálsz!
Miért kell ez nekem?
– Növeli a rajongótáborodat – s ezáltal a potenciális vásárlóid számát.
Minél jobb az ingyenes anyagod, annál több emberhez el fog érni egy sima poszt képében is, de igazán eredményes akkor lesz, ha meg is hirdeted a Facebook-on!
– Növeli a vásárlói bizalmat.
2013-ban a marketing már régen túllépte a termék-marketinget, sőt a szolgáltatás-marketinget is. Ami ma van, az a Bizalom Marketing!
– Szűri a rajongóidat. Ha eltaláltad az ingyenes csalit (a témádba vág, és a célcsoportodat célozza), akkor a kapu alkalmazással zömmel azok „lájkolják” majd az oldalad, akit egyébként is érdekel a témád. (Kivéve persze a legjobb barátaidat, és az Anyukádat. :))
A legtöbb rajongói kapu segít a listaépítésben is, és önmaga hatásfokát is többszörözi azáltal, hogy a „lájkoló” üzenőfalára kiposztol egy rövid kis üzenetet.