Amikor végre rádöbbensz, hogy szükséged van egy jó feliratkoztató listára…
Elolvasol számtalan cikket, és szakértő tanácsot, továbbá egy csomó sikersztorit olyan emberekről, akik kisebb vagyonokat termeltek a listájukkal – akkor végül eldöntöd, hogy neked is szükséged van rá.
Amikor ez megtörténik, igyekszel mindent megtanulni a feliratkoztatásról, tanácsokat követsz, és még mindig képtelen vagy nyereséget termelni…
Valójában, csak pénzt veszítesz.
Talán szövegírót bízol meg, hogy kisegítsen, vagy más költségekbe vered magad. Mégha nagy listád van is, de az alacsony a hatékonysága miatt kevesen vásárolnak róla, profitot veszítesz.
Könnyen lehet, hogy néhány hónap próbálkozás után ezt fogod látni a honlapod statisztikáin, és az eladási eredményeiden.
Szóval mi lehet a baj? Mitől megy másoknak, míg neked nem?
A legáltalánosabb hiba, hogy túl direkt vagy.
Az, hogy van egy témád, ami érdekli az embereket, és úgy gondolod, hogy pénzt fogsz keresni vele – ez nem elég. Csak azért, mert írsz a listádon lévő embereknek, ők még nem fognak azonnal vásárolni tőled!
Itt most olyan tippeket mutatok neked, amik segíteni fognak, ha most kezded a listaépítést, vagy már elkezdted, de sikertelen voltál benne – most viszont újra lelkesen belevágsz!
Szóval kezdd el, és íme 3 könnyen kivitelezhető mód, amivel gyorsan felépítheted a jövedelmező listádat!
1) Elsőként fontos, hogy a vevőid bízzanak benned és a termékeidben. Egy feliratkoztató blokk a weboldalon még nem tesz szakértővé, vagy megbízható eladóvá. Egy csomó cikket kell, hogy publikálj a honlapon, mielőtt eredményt vársz a feliratkoztatásról. Írj a témádról mindent, amit tudsz, és folyamatosan.
Próbálkozhatsz fórum indításával is – így fel tudod mérni a célcsoportod ismereteit, vágyait és szükségleteit, és jobban tudsz majd ezekre célozni!
Csatlakozz más weblapok fórumaihoz. Adj szakértő tanácsokat, és tégy hozzáértő hozzászólásokat.
Amikor már érzed, hogy az emberek bíznak benned, elkezdheted felépíteni a feliratkozó listádat.
Így már letetted a listád alapjait a többi fórumhasználóval. Megkérheted őket, hogy iratkozzanak fel a listádra. A barátokból mindig jó vevők lesznek! Rakj ki egy linket, ami a honlapodra mutat – így láthatják, hogy miről szól az üzleted.
Az igazság az, hogy pénz csak akkor jön, ha a fogyasztók és a feliratkozók hisznek és bíznak benned. Ha akarják a termékedet, vagy a szolgáltatásodat, és szívesen fizetnek is érte. Az emberek nem szívesen nyitják ki a pénztárcájukat, ha nem ismernek – amíg nem ismernek téged.
2) Találj olyan terméket, vagy szolgáltatást, amire az emberek harapnak – amire szükségük van, amire azt mondják: Akarom! Mégha nem is kimondottan az erősséged, ha olyan szolgáltatást, vagy terméket kínálsz, amit alaposan kikutattál és jól megtanultál, azt tovább tudod ajánlani. Invesztálj a tudásba időt, energiát, és pénzt!
Persze, az a legjobb, ha olyan dolgot tudsz árulni, ami a leginkább érdekel – de előfordul, hogy olyan érdeklődési köröd van, ami nem túl népszerű más emberek körében, vagy nem tudsz profitábilisan értékesíteni. Szóval csinálj egy kutatást, hogy lásd, mi az, amit nyereségesen adhatsz el. Ezen kívül adj a feliratkozóidnak olyan promóciós anyagokat, amit használni tudnak, és szét tudnak szórni másoknak is.
3) Építs kapcsolatokat más listaépítőkkel. Ez igen gyümölcsöző lehet, különösen, ha valakinek már egy kiépített, nagy listája van. Ők olyanok, akiknek már van tapasztalatuk a listaépítésben – és a legjobb tanár a tapasztalat!
Van ugyan egy csomó cikk a neten, amit használhatsz a tanuláshoz, de semmi sem olyan hasznos, mit egy kis elsőkézből való segítség olyasvalakitől, akiben megbízol!
A tapasztalt listaépítők el tudják mondani neked, hogy mit tegyél, és mit ne, mert ők már átmentek ugyanezeken a dolgokon. Persze, minden helyzet, és minden ember más, de azért vannak általános tapasztalatok, amiket követhetsz, és nagyon hasznosak lehetnek. Van egy csomó hiba, amit kerülnöd kell, és ők el tudják mondani ezeket.
Nyereséges feliratkozó-listát építeni nem megy egyik napról a másikra. Sok előkészületet és erőfeszítést igényel.
Amikor a listád a semmiből épülni kezd, és csak egyre növekszik – ideje lesz kellő figyelmet fordítanod majd a minőségére is. Szervezettnek, és jól kezelhetőnek kell lennie. Ha szükséges, akár kérj segítséget is – csak légy biztos abban, hogy a feliratkozóid elégedettek, és egyre jobban vágynak rá, hogy majd vásároljanak is tőled!
Share