Woocommerce magyar szövegek – Elveszett webáruház fordítások

Woocommerce magyar szövegek – Elveszett webáruház fordítások

A Woocommerce 3.0 komoly főverzió váltás volt, így sokan találkozhattatok azzal a jelenséggel, hogy az addig jól működő fordítások ismét angol nyelvűre változtak.

Ilyen volt például az “Update cart“, “Cart totals“, “Proceed to checkout“, vagy a “View cart” kifejezések.

(tovább…)

Mégis hogyan válasszam ki a kulcsszavakat?

Mégis hogyan válasszam ki a kulcsszavakat?

Ha velünk készítteted a weblapod, erre a cikkre nincs szükséged! 🙂

A kulcsszavak kiválasztása a keresőbarát honlap elkészítésének alapja. Akár több napos előkészítést, munkát is igényelhet, de nem szabad rá sajnálni az időt!

Elmondható, hogy egy honlapot 1 fő kulcsszóra, és további 4-5 kulcsszóra optimalizálunk. Az oldalakat 1, maximum két erős kulcsszóra célozzuk be.

(tovább…)

Tárhely és domain-név titkai

Tárhely és domain-név titkai

Minden honlapnak laknia kell valahol a virtuális világban. Ezt a lakhelyet hívjuk tárhelynek.

A domain-név tulajdonképpen a honlap neve, tehát a http://www.valami.hu például. Használhatjuk www előtaggal, vagy nélküle (ez esetben így néz ki például: http://valami.hu). Ezt már az elején el kell döntenünk, mert a honlap beállításánál, és a keresőoptimalizálás különböző lépéseiben is egyformán kell használnunk a jó eredmény elérése érdekében. Hogy melyik szimpatikus, az csak rajtunk múlik.

(tovább…)

A legtutibb internet marketing megoldások – túlköltekezés nélkül

A legtutibb internet marketing megoldások – túlköltekezés nélkül

ID-100109834Az internet egy mindenki számára nyitott vállalkozási lehetőséggé teszi az egész világot.
A vállalkozásoknak nagyon fontos, hogy kibővítsék a piacukat és a célcsoportjukat.
Ha nem nyitsz az online piac felé, az komoly kockázatot jelenthet az üzleted számára – mert a konkurencia behozhatatlan lépéselőnyhöz juthat!

(tovább…)

A nyereségtermelő listaépítés 3 gyors, és egyszerű módja

A nyereségtermelő listaépítés 3 gyors, és egyszerű módja

ID-10061592Amikor végre rádöbbensz, hogy szükséged van egy jó feliratkoztató listára…

Elolvasol számtalan cikket, és szakértő tanácsot, továbbá egy csomó sikersztorit olyan emberekről, akik kisebb vagyonokat termeltek a listájukkal – akkor végül eldöntöd, hogy neked is szükséged van rá.

Amikor ez megtörténik, igyekszel mindent megtanulni a feliratkoztatásról, tanácsokat követsz, és még mindig képtelen vagy nyereséget termelni…

Valójában, csak pénzt veszítesz.
Talán szövegírót bízol meg, hogy kisegítsen, vagy más költségekbe vered magad. Mégha nagy listád van is, de az alacsony a hatékonysága miatt kevesen vásárolnak róla, profitot veszítesz.
Könnyen lehet, hogy néhány hónap próbálkozás után ezt fogod látni a honlapod statisztikáin, és az eladási eredményeiden.

Szóval mi lehet a baj? Mitől megy másoknak, míg neked nem?
(tovább…)

Hogyan írjunk keresőbarát tartalmat?

Hogyan írjunk keresőbarát tartalmat?

Bordó színű sablonHa velem készítteti honlapját, erre a cikkre Önnek nincs szüksége! 🙂

Weblapunk egy-egy oldalának ideális szöveg-mennyisége minimum 400-500 karakter. Fontos, hogy minden lényeges információ felkerüljön a termékünkről, szolgáltatásunkról a honlapunkra.

A statisztikák szerint mindössze 7 másodpercünk van, hogy felkeltsük a vevőink kíváncsiságát, és ne kattintsanak el az oldalunkról!
Ezért annak érdekében, hogy elolvassák a tartalmat, címsorunknak érdeklődést felkeltőnek kell lennie!
Ezt segítve használhatunk kérdéseket, probléma-felvetést, számokat a címsorban, illetve különböző hívószavakat.

(tovább…)

Igen, mi is használunk sütiket, de nagyon keveset. :) A honlap további használatához a sütiket el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás