WordPress 4.5 – Még egy lépés a Google-barát reszponzív kinézetért

WordPress 4.5 – Még egy lépés a Google-barát reszponzív kinézetért

Tudjuk, hogy a WordPress fejlesztői időről időre új verziót adnak ki, melyben nem csak a biztonsági réseket javítják, hanem igyekszenek hasznos funkciókkal is bővíteni a honlap-motort.

A legújabb 4.5 verziószámú WordPress-ben (amit Coleman Hawkins jazz szaxofonos után neveztek el) megjelent egy lehetőség, amivel már a saját oldaladon belül, a sablonod alakítgatása közben ellenőrizheted, hogyan fog festeni a honlap a különböző eszközökön.

(tovább…)

A te honlapod mobilbarát?

A te honlapod mobilbarát?

Ha most tartasz a honlapkészítés kezdetén, vagy a tervezésénél, akkor már az elején érdemes figyelni rá, hogy a weblapod reszponzív sablonnal készüljön!

 

De mi a fene az a reszponzív sablon?

 
A kifejezés (angolul a “responsive” szóra találsz információkat a Google keresőben) annyit tesz, hogy a honlapod nem csak a laptopokon és PC-ken fog megjelenni szép és használható formában, de a mobil eszközökön: okostelefonokon és tableteken is.
 
 

Miért fontos ez?

 
(tovább…)

Mégis hogyan válasszam ki a kulcsszavakat?

Mégis hogyan válasszam ki a kulcsszavakat?

Ha velünk készítteted a weblapod, erre a cikkre nincs szükséged! 🙂

A kulcsszavak kiválasztása a keresőbarát honlap elkészítésének alapja. Akár több napos előkészítést, munkát is igényelhet, de nem szabad rá sajnálni az időt!

Elmondható, hogy egy honlapot 1 fő kulcsszóra, és további 4-5 kulcsszóra optimalizálunk. Az oldalakat 1, maximum két erős kulcsszóra célozzuk be.

(tovább…)

Miért nem kerül rögtön a honlapom a Google első oldalára?

Miért nem kerül rögtön a honlapom a Google első oldalára?

Röviden a honlapok eladási nehézfegyvereiről

ID-10064820Azok a vállalkozók, akik eddig az offline (interneten kívüli) világban tevékenykedtek, gyakran úgy gondolják, hogy a honlap elkészültekor azonnal meg fogják azt találni a Google kereső első oldalán.

Ez sokszor meg is történik – rövid időn belül, amint a Google beindexeli az új weboldalt. Megjelenik… például a cég nevére. De sajnos nem azokra a kifejezésekre (kulcsszavakra), amik az eladást segítik…

(tovább…)

Cikkírás – Az internet marketing egyik leghatékonyabb, és legolcsóbb módja

Cikkírás – Az internet marketing egyik leghatékonyabb, és legolcsóbb módja

Online cikkek az eladásbanA tartalom a király.

Ehhez kétség nem fér. Ezért van, hogy a szövegírás, tartalom-előállítás az egyik legfelkapottabb területe az internet marketingnek manapság. Az interneten szörfölők éhesek az információkra, a legkülönbözőbb témákban. Tehát az informatív cikkek írása egy holtbiztos módja annak, hogy népszerűsítsd a honlapodat, és forgalmat generálj rá.

(tovább…)

Igen, mi is használunk sütiket, de nagyon keveset. :) A honlap további használatához a sütiket el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás