A nyereségtermelő listaépítés 3 gyors, és egyszerű módja

A nyereségtermelő listaépítés 3 gyors, és egyszerű módja

ID-10061592Amikor végre rádöbbensz, hogy szükséged van egy jó feliratkoztató listára…

Elolvasol számtalan cikket, és szakértő tanácsot, továbbá egy csomó sikersztorit olyan emberekről, akik kisebb vagyonokat termeltek a listájukkal – akkor végül eldöntöd, hogy neked is szükséged van rá.

Amikor ez megtörténik, igyekszel mindent megtanulni a feliratkoztatásról, tanácsokat követsz, és még mindig képtelen vagy nyereséget termelni…

Valójában, csak pénzt veszítesz.
Talán szövegírót bízol meg, hogy kisegítsen, vagy más költségekbe vered magad. Mégha nagy listád van is, de az alacsony a hatékonysága miatt kevesen vásárolnak róla, profitot veszítesz.
Könnyen lehet, hogy néhány hónap próbálkozás után ezt fogod látni a honlapod statisztikáin, és az eladási eredményeiden.

Szóval mi lehet a baj? Mitől megy másoknak, míg neked nem?
(tovább…)

Hogyan segít a honlap a vevőszerzésben?

Hogyan segít a honlap a vevőszerzésben?

Honlapkészítés sablon szürkeA honlap ez esetben úgy működik, mint egy szép, több oldalas hirdetés, mely bemutatja vállalkozásának arculatát, termékeit vagy szolgáltatásait, és segít a vevőnek, hogy az elérhetőségeken keresztül kapcsolatba lépjen Önnel.

De hogyan fogják jövendő ügyfelei megtalálni az Ön honlapját, amikor begépelik a keresőbe például, hogy „állatorvos, 2. kerület”? Vajon hogyan kerül az Ön oldala a kereső első lapjaira a sok-ezer találat közül? (A felhasználók ugyanis az első három oldalig hajlandóak keresgélni a találatok között.)

(tovább…)

Írjunk kíváncsiságot ébresztő cikkeket szolgáltatásunkról!

Írjunk kíváncsiságot ébresztő cikkeket szolgáltatásunkról!

Zöld színű sablon fenyőkkelA leghasznosabb trükkök, lépésről lépésre

Ahhoz, hogy legyőzzük a fehér-papír effektust (amikor órákig gyötrődünk az üres papír felett, majd húsz kukába dobott vázlat-töredék után inkább holnapra hagyjuk a nyomasztó feladatot), csak kövessük az alábbiakat!

Elsőként ismerjük meg célcsoportunkat! Jó, de hogyan?
Gondoljuk végig, hogy kiknek szeretnénk eladni. Személyesítsük meg, adjunk neki nevet, képzeljük el a külsejét. Nem baj, ha már meglévő vevőink közül választunk ki egy személyt, vagy egy ismerősünkre gondolunk, akinek szüksége van a szolgáltatásunkra.

(tovább…)

Igen, mi is használunk sütiket, de nagyon keveset. :) A honlap további használatához a sütiket el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás