Folyton vita folyik arról, hogy a tartalom a király, vagy sem.
Ha engem kérdezel, hát az! És ez tapasztalaton alapuló vélemény…
Ettől függetlenül van még valami, ami közel annyira fontos, mint a szavak!
Hogy mi az?
Természetesen a színek!
Első benyomásból nincs második!
Mindig van egy kiemelt szempont, amire a látogatóidat rá szeretnéd venni. Ez az a cél, amire a legjobban kell koncentrálnod. Ez lehet a feliratkoztató gomb, a „kövess minket” gomb, vagy akár a „megveszem” gomb.
Akármelyik is, az, hogy az emberek kattintanak-e, vagy sem, az attól függ, hogy milyen érzéseket vált ki belőlük a honlapod.
Nézd meg, hogy melyik az az 5 legnépszerűbb szín, ami a látogatóidban mély elköteleződést és ellenállhatatlan kíváncsiságot ébreszt!
Piros
Kétségkívül a piros a legforróbb szín. Ha megnézed például a Pinterest színpalettáját, láthatod, hogy a vezető szín a piros.
A pirosról gyakran a szerelemre asszociálunk, mert egy erőteljes és dinamikus szín, ami erős szenvedélyt tud kiváltani minden tárgyban, amit képvisel.
Sokszor láthatjuk ezt a színt kiárusítások, vagy sales promóciók alkalmával, sürgető érzést keltve a vásárlókban.
Annak ellenére, hogy ez az intenzív szín izgalmat és ösztönzést kelt a látogatókban, bánj vele óvatosan! A túl sok pirostól akár hátat is fordíthatnak neked…
Ezt a színvilágot inkább hangsúlyozásra használd a weboldaladon. Keverd fehérrel, szürkével, világoskékkel, vagy ezüsttel.
Így használd a pirosat:
Jó tudni:
„A látható fény tartományán belül a vörösnek van a legnagyobb hullámhossza, 625-750 nm közötti. Fotokémiai hatása a vörös fénynek a legkisebb. Kiegészítő színe a vörös-zöld-kék színmodellben a kékeszöld vagy cián, Newton színkörében egyfajta zöld, Goethe színelméletében a kék.”
10 asszociáció a pirosra:
1. Vér
2. Háború
3. Tűz
4. Férfiasság
5. Szenvedély
6. Csábítás
7. Düh
8. Erő
9. Energia
10. Bátorság
Piros színkódok:
Hexa kód: #FF0000
RGB: (255, 0, 0)
Folytatjuk! A narancssárga…
Forrás: www.1stwebdesigner.com/design/5-web-design-colours-visitors-click
Share